myrskybongarit-l_ät_ursa.fi

viestiarkisto

Tämä myrskybongarit-l_ät_ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

Kirjoittajan mukaan: Oak´s Kismet Family (katjasami_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 04.07.2004

Tampereen tutka ei kylläkään ole edelleenkään samalla tasolla kuin viime kesänä. Ainakaan itse Tampereen alueelle kohdistuvat ukkoset ovat välillä päi pyllyä..Esim. aiemmin illalla näytti iskuja tähän meidän kohdalle punasella ja keltaisella...Täällä tosin paistoi aurinko kirkkaalta taivaalta!!! Nyt FLC näyttää joitakin iskuja tänne ja Tampere ei näytä mitään. Ja varmaankin tuo taivasta vallottanut pilvi on ääntäkin päästellyt luulen...Mutta Euclid taitaa olla yks varmimpia...luulen... T:Katja