myrskybongarit-l_ät_ursa.fi

viestiarkisto

Tämä myrskybongarit-l_ät_ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

Kirjoittajan mukaan: Ari Laakso (a.laakso_at_kolumbus.fi)
Päiväyksen mukaan: 27.05.2004

Joo, toimittaja sai kiinni eikä antanut periksi ennen kuin lupauduin haastatteluun. Nyt saa kuitenkin riittää vähäksi aikaa minun osalta, ei ole meikälle tarkoitettu nuo puhe-esiintymiset, sen huomaa kyllä siitä haastattelupätkästäkin. :)

Muutenkin painottuu aika rankasti HLCL-tiimiin viime aikojen mediajulkisuus, voisi muukin väki aktivoitua enemmän.

-Ari-