myrskybongarit-l_ät_ursa.fi

viestiarkisto

Tämä myrskybongarit-l_ät_ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

Kirjoittajan mukaan: Sami Korhonen (rz_at_iki.fi)
Päiväyksen mukaan: 08.05.2004

www.vertaa.fi voi tsekata oman datakulutuksen mukaan halvimman liittymän. Väittäisi kymmenen megan kulutuksella Soneran easyä halvimmaksi, 50 megalla Dna liittymä tulee halvimmaksi - koska DNA grps-datalla ei muistaakseni ollut megarajoituksia, vain könttä kk-summa..

DNA toimii Helsingistä Kajaaniin ja Ouluun, sekä länsirannikon hyvin, törmäsimme kaksi vuotta sitten vain muutamaan katvealueeseen, ajon aikana tosin data katkoi luvattoman paljon kun vaihtoi keskusalueita - mutta siihenkin tottui (nopea disconnect ja uusi dial niin linjat taas lauloi).

Kuten Arikin mainosti, suosittelen lämpimästi tuollaista invertteriä, saa töhkispistokkeesta normaalin 230V (tms) pistokan jolla sitten voi ladata kännyköitä ja läppäriä tarpeen vaatiessa. Tallinnassa köyhdyin moisesta viime kesänä 70e.