Kirjoittajan mukaan: Marja Wallin (ukonvasama_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 30.07.2012

Hei,

Itse ainakin olen syöttänyt havaintoni myös ulkomailta. Ei ole edes tullut mieleen, että niitä ei sinne hyväksyttäisi... Ja olen myös jonosta itse hyväksynyt (olen yksi moderaattoreista) toisten havaintoja ulkomailta. Eli sinne vaan. :)

Marja W.

http://marjis.kuvat.fi/kuvat/