Kirjoittajan mukaan: Juha Ojanperä (juha.ojanpera_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 24.07.2012

Moi,

Tosiaan tuo Jukan mainitsema puhkipalamisilmiö ei tullut mieleenikään, mutta ehkäpä kyse on sitten siitä. Kovin hämäävän näköinen ilmestys ainakin noin äkkiseltään vilkaistuna!

/Juha

http://www.ursa.fi/~pvtmakel/**temp/6460_*

http://www.ursa.fi/ursa/**