Kirjoittajan mukaan: Jari Luomanen (jari.luomanen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 01.05.2012

Juu, kuten Panu totesi, emäselvä Wegenerihän se siellä. Pinossa se olisi jo pompannut huiman selvästi esiin. Omat pinoni vain nipinnapin sen paljastivat.

Tuossa havainnossani jo sen kakkoskuvan aikaan 46 rengas tosin erottui myös visuaalisesti ihan ilman peiliä.

Kennon puhdistus on tärkeä askare kun kuvaa taivasta, juuri itse tuossa jynssäsin yhden kameran puhtaaksi. Pidin sitä ihan siistinä, mutta pääsiäisen pintahalojen yhteydessä sinne oli yhtäkkiä tupsahtanut moskaa ja ne piti siivota pois.

Jari