Kirjoittajan mukaan: Lauri Kangas (lauri.kangas_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 25.04.2012

Paketoinnin windowsille pitäisi olla aika helposti tehtävissä (kunhan ehtii) samaan tyyliin kuin toisen harrastuksen haaran projektimme AstroTortilla (http://astrotortilla.sf.net/) on tehty. Py2exe:llä saa tehtyä köntin joka sisältää pythonit kirjastoineen ja ko. köntin voi sitten kääräistä asennusohjelmaksi jollain helpolla työkalulla.

Vissiinkin jos joku saisi käännettyä tuon PythonMagickin windows-binääriksi niin olisi melkein läpihuutojuttu.

Lauri