Kirjoittajan mukaan: Reima Eresmaa (reima.eresmaa_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 30.03.2012

Jos näin on, niin minä en kyllä näe missä se tila uudelle paperille on. Jossain määrin avoin kysymys on se, onko siellä kolmen asteen kohdalla mitään vai ei, mutta kummassakin tapauksessa näytelmä on erittäin tarkasti simuloitavissa joko Lefaudeuxin esittämillä, tai vain hieman niistä muunnelluilla, kideparametreilla. Minusta tämä pajatso näyttää tyhjennetyltä.

-Reima

On Fri, Mar 30, 2012 at 10:45 AM, Marko Riikonen <riikonenmarko_at_yahoo.com>wrote:

> Muistelen Lefan maininneen minulle paperin valmisteluvaiheessa, kun
> kritisoin 3 asteen kaarta, että kolmiomaisella sen saa redusoitua. Mutta
> lopullisessa paperissa sitä sitten ei oltu tehty. En ole kokeillut itse
> leikkiä noilla parametreillä.
>
> Marko

Halojaoston ja ilmakehdn valoilmividen jaoston sdhkvpostilista: ilmakeha-l_at_ursa.fi ***