Kirjoittajan mukaan: cirrus_at_hidden_email_address.net
Päiväyksen mukaan: 03.02.2012

Tuolta pöndeltä stadiin päin ajaessa olen nyt eilen ja tänään nähnyt haloja pääkaupunkiseudun lumisadepilven ylärajalla. Aamusella, kun aurinko on vielä matalalla ja kun lähestyttäessä pääkaupunkiseutua aurinko painuu lumisadepilven taakse, näkyi eilen auringonpilari ja tänään vasen sivuaurinko pilarimaisena. Jos olisi aikaa ja sopiva tiestö, voipi löytyä muitakin muotoja. Mulla ei ole tarkkaa tiedoa millaista kamaa tämmöisen matalan lumisadepilven topissa liikuskelee. Minusta on jännittävää, että molempina päivinä löytyi halo 'samasta paikasta'.

Lähinnä niille vinkkinä, jotka liikuskelevat lumisadealueen pohjoisrajalla, että kannattaa vilkaista mitä löytyy.

t.-T-