Kirjoittajan mukaan: Jari Luomanen (jari.luomanen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 15.12.2011

Hei vaan kaikille,

No niin, toinen ehdokaskandidaatti vastasi, että hänelle vetäjyys ei nyt käy päinsä ja toisen vastausta edelleen odottelen..

Kauheasti tämä asia ei ole herättänyt kiinnostusta mihinkään suuntaan. Nykyisten tietoverkkojen aikana vetäjää ei nähtävästi enää tarvita ylipäätään. Päätin nyt luopua vetäjyydestä vuoden vaihteessa, sopivasti rakettien paukkuessa taivaalla. :)

Jatkossa mahdolliset tehtävästä kiinnostuneet voivat olla yhteydessä jaostotoimikuntaan. Sinänsä aika vähän muuttuu: tämä sähköpostilista jatkaa toimintaansa kuten ennenkin ja havaintojaan voi esitellä verkossa.

4.8.2009 kirjoitin tuoreena vetäjänä tällä listalla näin:

"Mielestäni jaoston eräs tärkeimmistä tavoitteista on uuden online-havaintorekisterin käynnistäminen. Tämä on kuitenkin koko Ursaa koskettava asia ja sitä on valmisteltu jo pitkään - niinpä yhden jaoston ei kannattane hötkyillä liikaa asiassa."

Nyt rekisteri on olemassa suurten yhteisten ponnistusten myötä. Toivottavasti se palvelee ilmakehäharrastajia ja kaikkia muitakin niin kauan kuin aurinko maata lämmittää ja synnyttää kauniita näytelmiä taivaalle!

Toivotan jo tässä vaiheessa oikein havaintorikasta Joulua ja uutta vuotta kaikille hienoille havaitsijoillemme! On ollut ilo tavata teitä ja jakaa ajatuksia ilmakehän optisista ilmiöistä.

Parhain terveisin,

Jari