Kirjoittajan mukaan: Jari Luomanen (jari.luomanen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 07.12.2011

Mielenkiintoinen havainto! Usein käy juuri päinvastoin, eli ensin sataa hyviä tai kohtuullisia halokiteitä, hotka pikku hiljaa kasvavat yhä nopeammin ja lopulta näkyy enää himmeitä pilareita jos niitäkään kunnolla.

Osaatko sanoa mitä keinovalomuotoja tai 3D-haloja näit lampuilla? Upea juttu joka tapauksessa!

Kiva kuulla myös, että pidät Vahtia helppokäyttöisenä. Aika näppärä se omastakin mielestäni on ja kuten Marko Pekkola totesi, ensimmäisen havainnon jälkeen prosessi on hyvin nopea.

t. Jari