Kirjoittajan mukaan: Jari Luomanen (jari.luomanen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 14.11.2011

Huh! Mahtavaa! Tuo täytyy saada talteen jälkipolvienkin ihmeteltäväksi.

Minulla on sellainen kutina, että Kalevassa aika usein uutisoidaan tämäntyyppisistä ilmiöistä. Sieltä on useampaan otteeseen soitettu minullekin. Kenties toimituksessa on luonnontieteellisesti valveutunutta väkeä. Hieno juttu kaikin puolin.

Ajelen lehtikioskin kautta kotiin tänään, se on vissi.

Jari

Ps. Tutustukaapa hyvät ihmiset taivaanvahtiin. Eiköhän me pidetä viimeistään seuraavan täydenkuun aikaan joku kiva pikku projekti asian tiimoilla!

www.taivaanvahti.fi

Ja huhtikuussa voisi vaikka harkita läänien välistä leikkimielistä taistoa :-)