Kirjoittajan mukaan: Marko Riikonen (riikonenmarko_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 14.11.2011

Melkonen diski tuossa 9 renkaan ulkopuolella on. Ei ihan straightforwardein pyranäytelmä tämä. Marko

From: Eetu Saarti <eetu.saarti_at_gmail.com> Subject: Re: [ilmakeha-l] Pyramidihaloja 8.11.2011 To: ilmakeha-l_at_ursa.fi
Date: Sunday, November 13, 2011, 5:59 PM

Kiitos vastauksista.Otin kyllä kuvia pinottavaksi lopussa, mutta halot olivat jo heikentyneet.Lisäsin vielä alussa otetun kolmen kuvan pinon verkkoalbumiini.  Eetu

  1. marraskuuta 2011 23.17 Jari Luomanen <jari.luomanen_at_sci.fi> kirjoitti: Kyllä meidän vanhojen ukkojen alkaa olla ihan turha tähyillä taivaalle enää. :-) Minäkin muka vahtasin taivasta täyden kuun lähestyessä mutta enpä vain riittävän tarkkaan.

Pino olisi aika huikea juttu kieltämättä. Diffuusista luonteesta huolimatta pino voisi paljastaa jotain lisää. Mutta joo, Eetu repii kyllä huippua kamaa. Siinä meille muille mallia!

Jari

On 11.11.2011, at 20.33, Marko Riikonen <riikonenmarko_at_yahoo.com> wrote:

> [...]

> Itse asiassa tämä ikäänkuin muistuttaa hiukan MoilasenTapenGreenlerin Etelänavalla näkemää 6 ja 12 renkaiden näytelmää. Tuossahan on hohdetta 9 renkaan ulkopuolella. Pino olisi ollut erittäin kova sana.

> Mutta eipä silti, hyvin tehty näinkin. Saarti on kyllä päällikkö äijä. Se joka pitää taivasta silmällä näkee myös kamaa. Saartillahan näitä ellipsihalojakin on jo pilvin pimein.

>>> Moi

> [...]

>>> erottuvat. Niiden välissä taitaa olla 18 ja 23

>>> https://picasaweb.google.com/eetu.saarti/Haloja8112011?authkey=Gv1sRgCMui86S3wsvEiAE#

>>> Eetu

Halojaoston ja ilmakehdn valoilmividen jaoston sdhkvpostilista: ilmakeha-l_at_ursa.fi *** Liittymiset ja eroamiset: http://www.ursa.fi/ursa/viestinta/listat.html *** Listan www-arkisto: http://www.ursa.fi/ursa/viestinta/listat/ilmakeha2-l/summary.html