Kirjoittajan mukaan: jarmo.moilanen_at_hidden_email_address.net
Päiväyksen mukaan: 28.10.2011

Oikein oli onnistunut haastattelu Riikosen osalta.

On aina hauskaa nähdä tuttuja ilmakehäihmisiä televisiossa. Paitsi Riikonen, niin seuraavana haastateltu Jouni Jussila on tunnettu erityisesti revontulikuvistaan. Hänen ottamat revontulikuvat on niissä postimerkeissä.

Itse asiassa nyt kun monellakin alkaa olla oikeasti HD-televisiotasoista videokuvaakin kuvaavia kameroita niin jonkin sortin halo tai muu ilmakehäohjelman kokoon väsääminen ei olisi mitenkään huono ajatus.

Jarmo