Kirjoittajan mukaan: Jari Luomanen (jari.luomanen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 20.10.2011

Tämä oli se yö kun näin bougueria silloin tällöin:

http://jari.pic.fi/kuvat/Atmospheric+phenomena+and+sky/Atmospheric+halos/2008_12_07-08+Himos+halos/

Kasimillisellä ja pitkällä valotuksella ne (sumukaari ja halot) olisi saanut samaan kuvaan. Jälkiviisaana olisi pitänyt yrittää. Silloin sitä vain masentuneena katseli sumukaarta, että siinä rajoilla ollaan tuleeko kunnon halodisplayta.

t. Jari