Kirjoittajan mukaan: Kari A K (kari.kuure_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 14.08.2011

Joo, vaikea sitä onkin pelkästään kuvasta päätellä. Voi olla että oli yläpilvi vaikka suihkuvirtauksessa.

Tosin, revontulia voi olla harmaitakin, etenkin silloin kun ne ovat erittäin heikkoja tai useammasta väristä sekoittuneet. Säädin kuvan värien voimakkuuden maksimiin ja silloin se näytti lähinnä siniseltä.

Kari A K

14.8.2011 12:44, Sudentassu kirjoitti:

> Itse kuvasin katolta muutaman kuvan puoliltaöin. Nauhamaista pilveä
> mutta kuvassa lähinnä harmaata. Ei revontulimaista väriä eikä
> valasevan yöpilven sinerrystäkään mielestäni. Itse tulkitsin ohueksi
> yläpilveksi.
> Ari L

> joka nousi

> ollut
> taivaalla
> hillumaan

> http://www.ursa.fi/ursa/viestinta/listat.html ***

> ilmakeha-l_at_ursa.fi <mailto:ilmakeha-l_at_ursa.fi> ***
> http://www.ursa.fi/ursa/viestinta/listat.html ***
> [...]

Halojaoston ja ilmakehdn valoilmividen jaoston sdhkvpostilista: ilmakeha-l_at_ursa.fi ***