Kirjoittajan mukaan: Marko Riikonen (riikonenmarko_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 30.06.2011

Noista tummista juovista tulee mieleen talvipakkasilla voimaloiden savut kilometrien päässä piipuista. Ne voivat muuttua sellaiseksi ohueksi aaltomaiseksi kerrokseksi ja ovat likaisen värisiä. Mutta ne pilvet on kovin matalalla.

Marko

Halojaoston ja ilmakehdn valoilmividen jaoston sdhkvpostilista: ilmakeha-l_at_ursa.fi ***