Kirjoittajan mukaan: Jarkko Korhonen (jarkkoko_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 25.05.2011

Jos minulta kysytään, rakastan kaunista suomen kieltä ja minun mielestäni nimi lainepilvi sopisi noille. Minä taas en pamppuja tykkää kumarrella suomeksi (kansainvälinen riittää), Suomessa on maailman parhaat eliöiden nimet ja paras nimi kertoo olennaisen eliön tuntomerkeistä tai ulkonäöstä. Noh, mielipiteitä nämä ovat.

Jarkko Korhonen