From: Olli Sälevä <ollisaleva_at_hotmail.com>
To: ilmakeha-l_at_ursa.fi
Sent: Wed, April 27, 2011 9:22:21 PM
Subject: [ilmakeha-l] Kirjallinen halo.

  Ismolta hienot kuvat. Niistä tulikin mieleeni tämä
https://picasaweb.google.com/olliks/Halot#5600327180451100130 joitakin aikoja
sitten lukemani kirja, josta löytyi tämmöinen
https://picasaweb.google.com/olliks/Halot#5600327188448850962  halokuvaus.
Kirjassa ei mainita vuosilukuja, mutta wikipedia tietää tarkemmin, että eletään
aikaa heinäkuussa 1865. http://fi.wikipedia.org/wiki/Matterhorn

Olli

--
Halojaoston ja ilmakehdn valoilmividen jaoston sdhkvpostilista: ilmakeha-l_at_ursa.fi ***