From: jari.luomanen_at_sci.fi
To: ilmakeha-l_at_ursa.fi
Subject: RE: [ilmakeha-l] Pyhiinvaellusmatka Kuusankoskelle Date: Sun, 24 Apr 2011 18:16:40 +0300

    Viestin runko

Juu, seuraavaksi täytyy selvittää milloin kaoliinin käsittely alueella alkoi. Minulla on jo Kouvolan museon intendentin yhteystiedot ja palaan asiaan kunhan jotain selviää.

Ai niin! Olli lähetti minulle jo kauan sitten linkin aivan upeisiin Rovaniemellä valmistettaviin koruihin, joissa mallina ovat olleet vanhat kalliomaalaukset. Kahdessa korussa oli nähtävissä halomainen muoto. Viitsitkö Olli linkittää ne listalle kaikkien nähtäväksi. Minun piti tehdä se jo heti silloin, mutta jotain tapahtui enkä ehtinyt ja sitten autuaasti unohdin.

Jari

--
Halojaoston ja ilmakehdn valoilmividen jaoston sdhkvpostilista: ilmakeha-l_at_ursa.fi ***