Kirjoittajan mukaan: Marja Wallin (ukonvasama_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 20.02.2011

Hei,

Kiinnitti täällä huomion kuvasivun toisessa kansiossa oleva kuva haloista ja reposista. Onkos tuossakin pyraa, kun näyttäisi minun silmään olevan useampi rengas kuun alapuolella?

https://picasaweb.google.com/114974323019555296864/Reposet142#5573664068426427778

Marja W.

http://marjis.kuvat.fi/kuvat/