Kirjoittajan mukaan: Peter von Bagh (peter.vonbagh_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 13.02.2011

Kiitos kaikille hyvistä ja mielenkiintoisista kommenteista. Nyt kun pahin into on laantunut, niin... ilmeisesti kamera on lisännyt pikkuisen omiaan, mutta hieno näky se kyllä oikeastikin oli. Itse olen katsellut liikaa noita kuvia, mutta kyselin juuri vaimoltani, joka ei ollut nähnyt kuvia, että miltä auringonlasku näytti, niin hänestä se oli näyttänyt roihulta tai palavalta nuotiolta, uunin tulipesältä. Kuvat nähtyään hän sanoi, että "joo, tuollainen...ainakin melkein". Ilmeisesti siis komea pakkaspäivän auringonlasku maustettuna artefaktilla.

Kiitos vielä kaikille vastauksista.
Peter

Luukku Plus -paketilla pääset eroon tila- ja turvallisuusongelmista. Hanki Luukku Plus ja helpotat elämääsi. http://www.mtv3.fi/luukku