From: Jari Luomanen <jari.luomanen_at_sci.fi>
To: Ilmakehä <ilmakeha-l_at_ursa.fi>
Sent: Sat, February 12, 2011 1:50:25 PM
Subject: Re: [ilmakeha-l] Tampereella nyt ellipsihalo

Anteeksi äskeinen tyhjä viesti, olen niin tohkeissani täällä.

- - - >

Kolmannella yrittämällä irtosi kunnon lipsanen! Paras omalla kohdallani. Pitääkö
hakea shampanjaa kaupasta. Jipii! :-D

http://jari.pic.fi/kuvat/Atmospheric+phenomena+and+sky/Atmospheric+halos/2011_02_12+Well+defined+elliptical+halo/

Jari

--
Halojaoston ja ilmakehän valoilmiöiden jaoston sähköpostilista:
ilmakeha-l_at_ursa.fi ***
Listan www-arkisto:
http://www.ursa.fi/ursa/viestinta/listat/ilmakeha2-l/summary.html

--
Halojaoston ja ilmakehdn valoilmividen jaoston sdhkvpostilista: ilmakeha-l_at_ursa.fi ***