Kirjoittajan mukaan: Marko Pekkola (jmpekkol_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 16.11.2010

> Turhaa hymistelyä! Itse jo vuosia sitten kuvannut vielä useammat
> Tapet, tosin en kuulla.

Martti, siitä tässä juuri oli kysymys - ihailimme sitä, että kuinka ainutlaatuisen upeat ja kirkkaat Tapen kaaret on *kuulla*. Lisäksi kun on kuutamoyön kuvat, niin tähtitaivas suo ihmeellisen esteettisen taustan.

Yleensä kun jotain tiettyä harvinaista, erityistä piirrettä kehutaan, niin ei se tarkoita sitä, että väheksytään jotain aiempaa.

Se tarkoittaa vain sitä että ihastellaan sitä jotain erikoista. Siihen kaikilla on oikeus.

Parh. terv.
Marko

Marko Pekkola
Tahdet ja avaruus -journal