Kirjoittajan mukaan: Janne Kommonen (jannek_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 12.08.2010

Hei listoille,

Hämeen Sanomat kaipaa haastateltavaa juttua varten...

Begin forwarded message:

> Subject: Etsin haastateltavaa Hämeenlinna-Forssa-Riihimäki -akselilta
>
> Eli haen lehtijuttua varten henkilöä, joka kuvaa myrskyjä, mutta myös muutenkin taivaan ilmiöitä, kuten erilaisia pilvimuodostelmia. Sain kustantajalta juuri Gavin Pretor-Pinneyn Pilvibongarin taskuoppaan. Se olisi myös mukavaa nivoa juttuun jos mahdollista.
>
> Käsittääkseni tällainen pilvibongaus-trendi on syntynyt tänä kesänä ainakin sillä perusteella, että kyseinen opas on ollut Suomalaisen kirjakaupan kesän myydyimpiä.

> [...]

maija.saari (a) hameensanomat.fi

Yhteydenotot suoraan Maijalle. Ilmoitathan myös minulle kun olet häneen yhteydessä, kiitos.

Ursa/myrskybongausjaosto,
mediayhteyshenkilö

Terveisin,
JK

Janne Kommonen
jannek©mac.com
--
Halojaoston ja ilmakehdn valoilmividen jaoston sdhkvpostilista: ilmakeha-l_at_ursa.fi ***