Kirjoittajan mukaan: Kari A K (kari.kuure_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 06.08.2010

Moi,

minä ymmärsin tuon Timon selityksen niin, että savupilven hiukkaskoko on samaa tai jonkin kokonaismonikerran luokkaa kuin sinisen valon aallonpituus. Savupilven läpi nähty Aurinko tai Kuu näkyy sinisenä koska muut valon aallonpituudet vaimenevat enemmän kuin sinisen valon aallonpituudet. Olenko tulkinnassani edes samalla tontilla?

Kari A K