Kirjoittajan mukaan: Olli Sälevä (ollisaleva_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 16.06.2010

Komeita pilvikuvia Jarilla. Omissa kuvissa on myöskin monenlaista pilvikuvaa, mutta kuvat ovat suurimmaksi osaksi vielä skannaamattomia dioja, joten eipä noita kovin nopealla aikataululla esitellä laajemmin.

Olli

Windows puhelimella saat enemmän vastinetta rahoillesi. http://www.windowsmobile.fi
--
Halojaoston ja ilmakehdn valoilmividen jaoston sdhkvpostilista: ilmakeha-l_at_ursa.fi ***