From: Anne Pöyhönen <anne.poyhonen_at_kolumbus.fi> To: Ilmakehä <ilmakeha-l_at_ursa.fi>
Sent: Sat, April 17, 2010 11:53:04 PM
Subject: Re: [ilmakeha-l] Tuhkailmiöt

Ja jos mitään ei näy, syy siihen voi olla että tuhkaa ei tullut läheskään tarpeeksi - norjalaisen asiantuntijan suorapuheinen huomio:

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3610882.ece Ja käännöksen saa googlelta:
http://translate.google.fi/#

--
Halojaoston ja ilmakehän valoilmiöiden jaoston sähköpostilista:
ilmakeha-l_at_ursa.fi ***