Kirjoittajan mukaan: Pyry Ekholm (pyry.ekholm_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 24.01.2010

Kuva Riikosesta pilareiden edessä on todella hieno! Tulis vaan tänne eteläänkin hyvät pilarikelit. Kerran olen talven aikana pieniä nysiä nähnyt, ja kerran koskemattoman lumipeitteen pinnasta havainnut himmeät pilarit autojen valoja vasten.

Keinovalojen välkkeen taajuus on muuten 100 Hz. Lamput syttyvät sekä positiivisella että negatiivisella puolijaksolla.

-Pyry