Kirjoittajan mukaan: Anne Pöyhönen (anne.poyhonen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 16.01.2010

Tuota kuvaa on painettu kaikenlaisiin turistituotteisiin, muistikirjan kansiin, jääkaappimagneetteihin ja muuhun, ja kamaa oli ainakin vuosi sitten myynnissä Sergelin Torin eli keskusmetroaseman vieressä Kulturhusetissa olevassa Medeltid museetissa, sen museokaupassa. Museo oli väliaikaisesti kaivausten tms. vuoksi tuossa Kulturhusetin tilassa. Ostin sellaisen muistikirjan jossa tuo on kannessa.