Kirjoittajan mukaan: Jukka Ruoskanen (jukka.ruoskanen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 16.01.2010

Moi,

En huomannut mainitsemaasi tv-ohjelmaa, mutta olen käynyt tuota hienoa 1535 halonäytemää kuvaavaa maalausta katsomassa Tukholmassa. Jos en väärin muista, niin se maalaus on siinä kuninkaan linnan vieressä olevassa punatiilisessä kirkossa. Maalaus on tyylikäs - suosittelen poikkeamaan mikäli matka Tuklholmaan vie.

Jukka