Kirjoittajan mukaan: Joni Tahkoniemi (jtahkoniemi_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 21.12.2009

Mainittakoon nyt tässä myös oma ainoa havainto Moilasen kaaresta. Kuluvan vuoden tammikuun kolmas, pakkasta oli -20 tai alle, tyyntä, selkeää. Moilasen kaaren lisäksi taivaalla oli kirkkaat sivuauringot, kirkas 22 ylläsivuava sekä erittäin himmeä, vasta kuvasta juuri erottuva 22r.

Harmittavasti istuin tuolloin juuri bussissa ja kamerana oli surkea Nokian N70.

http://tahkis.1g.fi/kuvat/Halos/2009/2009-01-03/20090103_1.jpg