Kirjoittajan mukaan: Anne Pöyhönen (anne.poyhonen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 10.12.2009

Näyttävät myös kohti tulevan lentokoneen valoilta, vasen punainen, oikea vihreä siipivalo, ja perässä tulee toinen kone. Mutta kaipa kuvaaja tietää itse jos ne minuutin päästä muuttui lentokoneeksi, tai teki 90 asteen äkkikäännöksen ja haihtui pois, jos kuvatessaan jo huomasi tarkkailla taivasta.

Anne