From: Marko Pekkola <marko.pekkola_at_ursa.fi>
To: Jukka Ruoskanen <jukka.ruoskanen_at_kolumbus.fi>
Cc: ilmakeha-l_at_ursa.fi
Sent: Tue, November 24, 2009 1:36:30 PM
Subject: Re: [ilmakeha-l] Re: [ilmakeha-l] Halo Spaceweatherissä

Hei Jukka & co.,

Tein ihan varmuudella havainnon selvästä Moilasen kaaresta etelänavalla. En voinut kuvitella sitä, oli sen verran selvä. Kävelin jonkun matkan päähän asemalta, ja siinä se yhtäkkiä oli ihan naaman edessä: sekä yksittäisinä välkkyvinä kiteinä että kauempana muodossa.

Tunnetusti Etelämantereella ei ole kovin monta lumitykkiä.

Parh. terv.
Marko

Halojaoston ja ilmakehdn valoilmividen jaoston sdhkvpostilista: ilmakeha-l_at_ursa.fi ***