From: Timo Nousiainen <tpnousia_at_cc.helsinki.fi>
To: ilmakeha-l_at_ursa.fi
Sent: Tue, October 13, 2009 5:51:24 PM
Subject: [ilmakeha-l] Re: [ilmakeha-l] Re: [ilmakeha-l] Re: [ilmakeha-l] Re: [ilmakeha-l] RE: [ilmakeha-l] Biesen puolipallon jäljillä

On Tue, 13 Oct 2009, Kai Hämäläinen wrote:

> Spekulointia:
>
> Tuon pallon restaurointiin voisi kuvitella saavan kohtalaisella
> mahdollisuudella jonkinasteista kulttuurialan apurahaa. Jos sitä ennen pallo
> vaikkapa siirtyisi Ursan ja jaoston hallintaan.

Toisaalta on pieni mahdollisuus että yliopiston joku osa (museo)
saattaisi restauroida sen itse. Luulen että tämä vaihtoehto kannattaa
selvittää ennenkuin mietitään voisiko pallon siirtää Ursan hallintaan.

> -kh
>
> --
> Halojaoston ja ilmakehän valoilmiöiden jaoston sähköpostilista:
> ilmakeha-l_at_ursa.fi ***
> http://www.ursa.fi/ursa/viestinta/listat/ilmakeha2-l/summary.html

Department of Physics
P.O. Box 48
FI-00014 University of Helsinki
Finland

Tel: +358 9 19151064
Fax: +358 9 19150860

Halojaoston ja ilmakehdn valoilmividen jaoston sdhkvpostilista: ilmakeha-l_at_ursa.fi ***