From: Kari Nyman <kari.g.nyman_at_kolumbus.fi>
To: ilmakeha-l_at_ursa.fi
Sent: Monday, September 21, 2009 7:46:24 PM
Subject: [ilmakeha-l] VS: [ilmakeha-l] RE: [ilmakeha-l] RE: [ilmakeha-l] RE: [ilmakeha-l] Luukkosen havaintomäärä

Moro,
Katselin netissä ja tilaisin pari kappaletta 76mm kokoisena tuolta nippeli.fi, saas nähdä minkälainen on.

http://www.nippelit.org/view_product.php?product=705-422/VP5  + Toimituskulut ( 1.25 / Posti ) lisätty tilauksen loppusummaan

www.nippelit.fi .......sivu jonne laittelen uudet tuotteet ja siirtelen vanhoja, noin 12.400
tuotetta, lisää tulee joka päivä
www.nippelit.org
kuoleva sivusto, olen pyytänyt jo sulkemaankin, jostain
syystä hengissä vielä, noin 10.040 tuotetta

Eli uusi sivu on www.nippelit.fi

Biltemalla on myös verkkokauppa http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi?sivu=skriptisivut/index_kauppa.htm  joskin siellä on aika korkeat postimaksut.

- Kari N