Kirjoittajan mukaan: Ismo Luukkonen (ismo.luukkonen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 20.09.2009

Minulla on halkaisijaltaan viisisenttinen, Biltemasta hankittu auton lisäpeili, jonka olen teipannut metallisen pastillirasian sisäkanteen. Pysyy siistinä taskussakin ja on aina mukana. Hinta on luokkaa alle viisi euroa, pastillit mukaan lukien.

Ismo

--
Halojaoston ja ilmakehdn valoilmividen jaoston sdhkvpostilista: ilmakeha-l_at_ursa.fi ***