From: Olli Sälevä <ollisaleva_at_hotmail.com>
To: ilmakeha-l_at_ursa.fi
Sent: Sunday, August 16, 2009 3:43:34 PM
Subject: [ilmakeha-l] RE: [ilmakeha-l] Ilmakehätapaaminen kesällä 2010 & jaostopaita?

 Haloaiheinen T-paita kiinnostaisi minuakin, mutta mieluummin ihan yleinen eikä johonkin tapahtumaan liittyvää.
Musta paita valkoisella halokuviolla.

Olli

> Date: Sun, 16 Aug 2009 13:49:40 +0300
> From: jari.luomanen_at_kolumbus.fi
> CC: ilmakeha-l_at_ursa.fi
> Subject: [ilmakeha-l] Ilmakehätapaaminen kesällä 2010 & jaostopaita?
>

> t. Jari
>
> ps. olisiko porukoilla kiinnostusta jaoston T-paitaan tai sitten tuohon
> kokoontumiseen liittyvään paitaan?... Itse kannatan simppeliä
> halopiirrosta ja vaikkapa kokoontumispaikasta ja ajankohdasta kertovaa
> tekstiä.

> --
> Halojaoston ja ilmakehän valoilmiöiden jaoston sähköpostilista: ilmakeha-l_at_ursa.fi ***
> [...]

Uudessa IE8 selaimessa on uudet pikatoiminnot. Lataa.

--
Halojaoston ja ilmakehdn valoilmividen jaoston sdhkvpostilista: ilmakeha-l_at_ursa.fi ***