Kirjoittajan mukaan: Sami Luoma-Pukkila (uggi_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 11.08.2009

Ihmettelin myös samaa lauantai-iltana Lahdessa. Taivas oli auringonlaskun suunnalla omituisen keltaisenvaaleanpunainen. Värit olivat melko haaleat, tuli lähinnä persikan värit mieleen. Auringonlasku värjäsi myös koko ympäristön samalla sävyllä, sen huomasi oikein hyvin kun katsoi auringosta pois päin.