Kirjoittajan mukaan: Matias Takala (Matias.Takala_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 05.08.2009

Syy miksi itse en käytä www.havainto.net:iä on yksinkertaisesti siinä, etten pidä siitä että joku sivusto uhkailee etusivullaan käyttäjiä rikosilmoituksilla. Luulen ymmärtäneeni kyllä uhkauksen perimmäisen tarkoituksen oikein (havaintojen luotettavuus ym. tekijät) mutta aika monta kertaa olen myös törmännyt saitteihin ja forumeihin, joilla on hyvinkin laveat määritelmät "väärinkäytökselle". Useilla forumilla voi käyttää myös nimimerkkiä, joten siinäkin mielessä rikosilmoitusuhkailut ovat melko yliampuvia. Asiat voi esittää neutraalimminkin mielestäni. En myöskään löydä sivuston käyttösääntöjä tai rekisteriselostetta, joten on aika rohkeaa vaatia käyttäjältä oman nimen käyttöä.

Tämä on sitten ihan oma subjektiivinen mielipiteeni, josta ei kannata kenenkään liikaa itseensä ottaa.

MT