Kirjoittajan mukaan: Henri Peltola (hpeltola1_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 22.07.2009

Ja sitten niihin kuviin:
http://taivasjameri.1g.fi/kuvat/Y%F6pilvi%E4+21.7./Etel%e4st%e4 tuli pilviä, juuri kun olin aloittamassa kuvauspuuhia, joten etelän taivasta en saanut taltioitua. Mutta ennen pilviä sain sen kyllä nähtyä: lähes yhtä näyttäviä pilviä kuin ottamissani kuvissa(otettu siis pohjoiseen päin). Pilvet tulivatkin aika vauhdilla täällä Espoossa ja peittivät nopeasti koko taivaan. Siksi kuvat jäivät niin vähälle. Jokaisessa kuvassa näkyykin vähän tavallista pilveä.

T. Henri

--
Halojaoston ja ilmakehdn valoilmividen jaoston sdhkvpostilista: ilmakeha-l_at_ursa.fi ***