Kirjoittajan mukaan: jari.luomanen_at_hidden_email_address.net
Päiväyksen mukaan: 22.07.2009

Kangasalla olen kuvannut jo reilut pari tuntia ja mielestäni näytelmä on jo semirankkaa tasoa. Ihan järjettömän nopeasti muuttuva yöpilvikerros, hienoja muotoja ja läntiseltä taivaalta pitkälle yli zeniitin, noin 35 asteen korkeuteen itäpuolen horisontista.

t. Jari

  • alkuper. viesti -- Aihe: [ilmakeha-l] Re: [ilmakeha-l] Yöpilvet 21.7 Lähettäjä: Timo Nousiainen <tpnousia_at_cc.helsinki.fi> Päivämäärä: 22.07.2009 01:39

On Tue, 21 Jul 2009, Henri Peltola wrote:

> Moi!
>
> Tällä hetkellä Espoosssa lähes koko taivas täynnä yöpilviä! Niiden editse
> kulkee myös tavallisia pilviä (pilvien nimiä en tiedä). Tuntuu vähän että
> tulossa vuoden paras näytelmä. Kuvia laitan huomen aamulla.

Jep, ainakin allekirjoittaneen osalta vuoden paras. Sumupilven riekaleet vähän kieltämättä sotki ja akkukin loppui, mutta siinä vaiheessa piti lähteä jo muutekin sateen alta karkuun.

> T. Henri

Department of Physics
P.O. Box 48
FI-00014 University of Helsinki