-----Original Message-----
From: owner-ilmakeha-l_at_ursa.fi
[mailto:owner-ilmakeha-l_at_ursa.fi] On Behalf Of ext Mika Aho Sent: 12 February, 2009 10:13
To: ilmakeha-l_at_ursa.fi
Subject: Re: [ilmakeha-l] Virtuaali 22r kuulla

Kyllä nuo panoraama kuvat hyvin tehtyinä on komeita ja luo tilan tunnun Saiskin noista isoista halonäytelmistä tuommoisen panoraaman.

Vakavasti ajatellen ei varmaan onnistune kovin hyvin tuommoisten pitkiä valotuksia vaativien kohteiden kanssa. En ole itse koskaan sen paremmin perehtynyt tuohon tekniikkaan mutta tämä ihan näin MuTu tuntumalla. Varmaan tälläkin listalla joku tietää paremmin tuosta tekniikasta yleisemminkin.

  • Mika -