From: Esa Palmi <kavokki_at_hotmail.com>
To: ilmakeha-l_at_ursa.fi
Sent: Saturday, January 17, 2009 7:03:30 PM
Subject: RE: [ilmakeha-l] Re: [taursa-l] Tampereella parhaillaan keinovalopilareita!!!

 Moro.

Kyllä se kamera lähtee tämän päivän jälkeen mukaan mihin tahansa rotankoloon. Kamera tietenkin kotona ja mikä näytelmä taivaalla.

Iltapäivällä tosiaan Tampereella ja varsinkin Ylöjärvellä mm. mahtavat sivuauringot ja pilaria sekä uskoisin nähneeni myös Moilasen kaaren. Hieno jääsumu peitti alueen useita tunteja. ...

-Esa-

> Ainakin Hervannan ja kaupungin välillä leijui klo 15-16
> kidepilviä, jotka tuottivat auringonlaskuun uskomattomat
> sivuauringot ja auringonpilarin.

Chattaa joukolla uudella Messenger betalla. Lisätietoja. Klikkaa!

--
Halojaoston ja ilmakehdn valoilmividen jaoston sdhkvpostilista: ilmakeha-l_at_ursa.fi ***