Kirjoittajan mukaan: Olli Sälevä (ollisaleva_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 27.12.2008

Rovaniemellä näkyi tänään helmiäisiä koko päivän. Näytös alkoi aamupäivän aikana hohtavan vaaleilla pilvillä, jotka värittyivät pikkuhiljaa kohden keskipäivää. Puolenpäivän jälkeen matalalta paistavan auringon yläpuolella oli laajahko pilvi, jonka väritys oli pääasiassa turkoosiin vivahtava. Klo 15 jälkeen iltarusko oli hieno ja oman lisänsä siihen antoivat moniväriset helmiäispilvet. Hieno päivä.

Olli

Enemmän kuin pelkkiä viestejä–tutustu Windows Liven™ muihinkin ominaisuuksiin. http://www.microsoft.com/windows/windowslive/
--
Halojaoston ja ilmakehdn valoilmividen jaoston sdhkvpostilista: ilmakeha-l_at_ursa.fi ***