Kirjoittajan mukaan: Kari Nyman (Kari.G.Nyman_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 31.07.2008

Morjens,
Yökköset alkoi sitten näkyä Nokialla 31.07–08 klo 0.13 – 2.00 välisenä aikana, klo 01.00 tienoilla alkoi jonkun verran hiipua vähän, mutta voimistui jälleen 01.30 tienolla. Yöpilvet olivat tällä kertaa suppeammalla alueella ja tosi kaunis näytelmä.

http://picasaweb.google.fi/Kari.G.Nyman/ValaisevatYPilvet

t. Kari Nyman

Jos oli myös eilen nättiä, niin tänä yönä sitten oikein korkojen kanssa. Ei silti välttämättä esteettisesti hienompi näytös kuin 24-25.7, mutta kirkkaampi. Intensiteetiltään kesän kovin display itselläni tähän mennessä. Ja hienot rakenteet.

Alkoi jo hiipumaan ainakin Tampereella. Autuas uni odottaa.

Jari