Kirjoittajan mukaan: Reima I Eresmaa (eresmaa_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 20.07.2008

Itselläni tämä pe-la-yön näytelmä oli tälle kesälle ensimmäinen, ja en tohtisi väittää näkemiäni pilviä kovin vaatimattomiksi. Pääsin havaintopaikalle n. 1.10 ja viitisen minuuttia myöhemmin sainkin jo pakata kamoja kun alapilvet peittivät taivaan. Kirkkain pilvialue luoteistaivaalla oli selvästi kirkkautta 3. Pari kuvaa mitä ehdin ottaa on osoitteessa

http://www.saunalahti.fi/eresmaa/taivaankansi/080718y.html

-Reima