Kirjoittajan mukaan: Janne Kommonen (jannek_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 13.07.2008

BTW: Juuri nyt taitaa olla menossa kauden hienoin valaisevien pilvien näytelmä eteläisessä Suomessa. (Klo 0.25, 13.7.) Kirkkaita laineita riittää Karjalaohjalla zeniittiin saakka. Hienoin peitto on koillisen puolella.

T,
JK

--
Halojaoston ja ilmakehdn valoilmividen jaoston sdhkvpostilista: ilmakeha-l_at_ursa.fi ***