Kirjoittajan mukaan: Ville Heimonen (ville_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 20.04.2008

Heip,

Myöskin Kuopiossa näkyi 18.4. aamulla (n. klo 07) peruskamaa. Ainakin 22 rengasta hieman ja kirkas 22ast sivuarinko.

Itse en tosin haloja nähnyt livenä, mutta webbikamera ne tallensi. :P Tuon päivän kuvista koottu video on nähtävissä osoitteessa: http://webcam.62astetta.com/vid/d/20080418 Videon katselu vaatii kohtalaisen uuden Flashin omaamista selaimen kylkeen. Yksittäisiä ruutuja kaiviskelen arkistosta myöhemmin (kuvia 10s välein, tuossa videossa vain 1/min).

-Ville