Kirjoittajan mukaan: Joni Tahkoniemi (jtahkoniemi_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 20.04.2008

16.30 tienoilla oli näkyvissä ainakin pieni pala 22r:sta, 22ys ja zyk, hieman aikaisemmin oli myös sivuaurinko. Otin itse asiassa yhden kuvan kännykällä, kun en jaksanut bussia odottaessa kaivaa kameraa laukusta kello 16.36. Nyt kun täällä mainittu, että tuohon aikaa oli yläkovera parry näkyvissä niin ehkä siitä pienen häivähdyksen näkee - tai ainakin kuvittelee näkevänsä rajun muokkauksen jälkeen.